Rooney, atölye çalışmasının, maçtan maça yükselmek için bilmeniz gereken hayati bilgilerle CSGO oyunlarını nasıl geliştireceklerini öğrenmeye hevesli oyuncuları alacağını açıklıyor: Endpoint'ten oyuncular ve koçlar oyunun taktik yönlerinden geçecek ve stratejiyi inceleyecek , zor şartlar altında nasıl zor kararlar verileceği ve rekabetçi maçlarda oynamanın baskısı hakkında konuşun.
Endpoint'ten Max Heath, "Atölye çalışmasında muhtemelen bulacağımız şey, bizim gibi insanlara kıyasla - yüksek seviyede rekabet eden - normal dereceli bir oyuncunun zihniyetinin gerçekten farklı olacağıdır" diye açıklıyor. oyun içi lider (IGL). "Bizim için küçük olabilecek bir şey [daha sıradan bir oyuncunun] düşünemeyeceği bir şey olabilir. Bir örnek sadece bir duman bombası veya bir flaş patlamasını kaçırmak olabilir - yeni oyuncular için bunun büyük bir sorun olduğunu düşünmezler, ancak daha yüksek bir seviyede, bu hata payları ister kazanın ister kazanın kaybedecek. "
Rooney, "[Profesyonel olmayan oyuncular] oyunun oldukça açık bulacağımız bazı yönlerini denetleyebilir," diye ekliyor. Bu yüzden atölyenin normal dereceli bir oyuncu için oyunun farklı bir yönünü göstereceğini düşünüyorum. İnsanlara günlük dereceli oyunlarında görmeyeceklerini alıp göstereceğimiz gibi şeyler .
[ame]https://www.youtube.com/watch?v=ujrtkgwBzmo[/ame]
Rooney, "CSGO izlemesi çok kolay bir spor: ebeveynlerim, arkadaşlarım, ailem oturabilir ve 15-20 dakika içinde neler olup bittiğini anlayabilir" diye açıklıyor Rooney. "Karşı teröristleriniz, teröristleriniz var ve bir takım bomba yerleştirmeli, diğer takım onu dağıtmalı. Esasen polisler ve soyguncular ve herkes oynayabilir - oyuncuların girmesi için hiçbir engel yok ve bu sadece sonsuza kadar sürdü. 40'lı yaşlarındaki insanlar oyunu oynardı, bu yüzden orada iyi bir hayran kitlesi ve bugün bile oyunu oynayan birçok farklı insan var. "
Oyuncular ipuçlarını sindirdikten, 1'e 1 hesaplaşmalarla ısındıktan ve etkili iletişim kurmayı öğrendikten sonra, atölye bir RR turnuvasıyla sona erecek. Burada, uygun bir rekabetçi kurulumda, atölyenin gelişmenize ne kadar yardımcı olduğunu görebileceksiniz.
KaynaK
Endpoint'ten Max Heath, "Atölye çalışmasında muhtemelen bulacağımız şey, bizim gibi insanlara kıyasla - yüksek seviyede rekabet eden - normal dereceli bir oyuncunun zihniyetinin gerçekten farklı olacağıdır" diye açıklıyor. oyun içi lider (IGL). "Bizim için küçük olabilecek bir şey [daha sıradan bir oyuncunun] düşünemeyeceği bir şey olabilir. Bir örnek sadece bir duman bombası veya bir flaş patlamasını kaçırmak olabilir - yeni oyuncular için bunun büyük bir sorun olduğunu düşünmezler, ancak daha yüksek bir seviyede, bu hata payları ister kazanın ister kazanın kaybedecek. "
Rooney, "[Profesyonel olmayan oyuncular] oyunun oldukça açık bulacağımız bazı yönlerini denetleyebilir," diye ekliyor. Bu yüzden atölyenin normal dereceli bir oyuncu için oyunun farklı bir yönünü göstereceğini düşünüyorum. İnsanlara günlük dereceli oyunlarında görmeyeceklerini alıp göstereceğimiz gibi şeyler .
[ame]https://www.youtube.com/watch?v=ujrtkgwBzmo[/ame]
Rooney, "CSGO izlemesi çok kolay bir spor: ebeveynlerim, arkadaşlarım, ailem oturabilir ve 15-20 dakika içinde neler olup bittiğini anlayabilir" diye açıklıyor Rooney. "Karşı teröristleriniz, teröristleriniz var ve bir takım bomba yerleştirmeli, diğer takım onu dağıtmalı. Esasen polisler ve soyguncular ve herkes oynayabilir - oyuncuların girmesi için hiçbir engel yok ve bu sadece sonsuza kadar sürdü. 40'lı yaşlarındaki insanlar oyunu oynardı, bu yüzden orada iyi bir hayran kitlesi ve bugün bile oyunu oynayan birçok farklı insan var. "
Oyuncular ipuçlarını sindirdikten, 1'e 1 hesaplaşmalarla ısındıktan ve etkili iletişim kurmayı öğrendikten sonra, atölye bir RR turnuvasıyla sona erecek. Burada, uygun bir rekabetçi kurulumda, atölyenin gelişmenize ne kadar yardımcı olduğunu görebileceksiniz.
KaynaK