JAVA dan Anlayan Arkdaşlardan ÇOK ACİLL YARDIM BEKLİYORUM!!HERKESE TEŞEKKÜR_ÇOKACİLL

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

godmode

Üye
26 Ocak 2011
51
0
BiR SATRANÇ TAHTASI DİZAYN VE IMPLEMENT EDİCEM

BUNLARI YAPARKEN BENDEN INHERITANCE,POLYMORPHISM VE ENCAPSULATION KULLANMAMI ISTIYOR..

1)BOARD CLASS :bİLGİLERİN TUTULACAĞI CLASS OLACAK,8x8 LİK BİR ARRAY TANIMLAYACAĞIZ VE HER SATRANÇ TAŞINI BURAYA YERLEŞTİRECEĞİZ

2)PIECE CLASS : BU BİR SUPERCLASS OLACAKDIGER YERLERDEN EXTEND EDİLECEK.HER OBJENIN BİR RENGİ OLACAK(SİYAH,BEYAZ) VE ******** U OLACAK , HER OBJE HAREKET EDECEK VE ******** UNU DEĞİŞTİRECEK.HER PIECE FARKLI BIR ŞEKİLDE GİDECEK KENDİ ÖZELLİĞİNE BAĞLI OLARAK ÖRNEĞİN AT : L YAPMASI GİBİ..

3)PAWN CLASS :CLASSTAKİ OBJELER BİR İLERİ GİDECEK (PİYON) GÖREVİ YANİ EĞER BOŞSA ÖNÜ TABİ.

4)KNIGHT CLASS:L-HARFİ ŞEKLİNDE HAREKET EDECEK,EĞER BOŞSA GİDECEĞİ YER TABİ.


5)BISHOP CLASS :SADECE SOL SAĞ ,İLERİ ,GERİ ÇAPRAZ(KRAL) HAREKET EDECEK,

6)ROOK CLASS:SOLA,SAĞA,,İLERİ GERİ HAREKET EDEECEK GİDECEĞİ YER BOŞ İSE


MAIN CLASS'I


BUNU INGILIZCE VERMEK ZORUNDAYIM ARKADAŞLAR

On start program displays a menu of three items
a.Create a new empty board [y/n]
b.Add a new piece
i.Ask user to enter a piece type, color
ii.Ask user to enter the ******** the user wants the piece to be positioned
c.Move a piece
i.Ask user to enter the position of selected piece
ii.Ask user to enter the target position where the piece is desired
d.Menu *******es after each choice until user wants to exit.
e.Add an option to print the current Pieces and their ********s on the board. You can simply try to draw a text description of the board.


After creating (clearing) a new board, program allows the user to add pieces one by one. Each time user provides the type of the stone and position it must be located. If the ******** is empty your program must create a new instance of appropriate piece Object (e.g. pawn, rook) and place it in the given ********.

When user selects to move a piece, your program must check first if there is a piece in the given ********, and then check whether that piece can move to the target ********. If everything is ok, the piece moves, and a simple message is displayed. If not an error message is displayed for user to recheck the positions.

 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst

Turkhackteam.org internet sitesi 5651 sayılı kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında "Yer Sağlayıcı" konumundadır. İçerikler ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır. Turkhackteam.org; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir. Türkhackteam saldırı timleri Türk sitelerine hiçbir zararlı faaliyette bulunmaz. Türkhackteam üyelerinin yaptığı bireysel hack faaliyetlerinden Türkhackteam sorumlu değildir. Sitelerinize Türkhackteam ismi kullanılarak hack faaliyetinde bulunulursa, site-sunucu erişim loglarından bu faaliyeti gerçekleştiren ip adresini tespit edip diğer kanıtlarla birlikte savcılığa suç duyurusunda bulununuz.